stman Skrevet Juli 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2006 Ser disse har samme boltsirkel og inpress. Når jeg søker på felger på nettet finner jeg nesten ingen til min saxo, men flust til 206 går disse felgene om hverandre uten store problemer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zombiedick Skrevet Juli 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2006 Kan se om du finner til 106 iallefall. De er nesten identiske. Uansett må du helst bare vite innpress og boltsirkel, og til din bil er det 4x108, og 15mm innpress funker bra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stman Skrevet Juli 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2006 20 i inpress er std på min, ser i tabellen at 106 og 206 har akkurat samme data på hjulene, derfor er det litt rart at jeg ikke får opp de samme felgene når jeg søker på 106 som da jeg søker på felger til 206 på interdekk.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Juli 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2006 interdekk.no har relativt dårlige lister, mtp "mindre kjente" biler. Jeg handlet hjul på en golf derfra, som jeg fant under civic. Bare og lete frem riktig boltsirkel og navstørrelse / impress så går det bra og kjøpe fra "andre" merker. Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stman Skrevet Juli 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2006 Ja det var det jeg tenkte på å gjøre, takk for svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg