tobbern Skrevet Juli 21, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2003 det var nok litt lavt bud der har bud på 1400kr allerede... mvh tobias Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo havari Skrevet Juli 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2003 Kva merke er senkesette? Siter 99 BMW 320d 90 Golf G60 (banebil) (x)91 Golf G60 (x)87 Golf 18gl Mitt Galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobbern Skrevet Juli 30, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2003 de er av merket patec..selges i tyskland hvis det er noen som lurer paa noen deler eller vil komme og hente deler maa de vente til 6 august da jeg ikke er hjemme fra ferie foer det. mvh tobias Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenB Skrevet August 1, 2003 Rapporter Share Skrevet August 1, 2003 Hvis du er keen på å selge instrumentene(speedo boksen) tar jeg det med engang! Siter - 03 Audi S3 - 89 VW Golf GT Syncro [x] 99 Audi S3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golden Skrevet August 2, 2003 Rapporter Share Skrevet August 2, 2003 Hvorfor skal du selge alt i deler?? Siter R32 Skyline med hvite skilter og litt mods x 318ic vinterbil x 93-modells 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobbern Skrevet August 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2003 fordi jeg har en vr6 delebil som jeg setter over deler fra etter jeg har tatt dem av g60'en mvh tobias Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenB Skrevet August 5, 2003 Rapporter Share Skrevet August 5, 2003 Interessert i å selge instrumentene? Kom med en pris.... Er interessert i bremsecalipperne og.... Siter - 03 Audi S3 - 89 VW Golf GT Syncro [x] 99 Audi S3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobbern Skrevet August 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2003 ang. instrumentene så er de ikke i så bra stand med hjemme mekka blå lys men hvis du vil ha dem så får du dem for 300kr calipere,skiver,klosser og driverk er solgt ..men jeg har enda begge bærearmene og bakaksel.. mvh tobias Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobbern Skrevet August 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2003 ingen av golf gutta som har lyst på intteriør eller dasbord? eller er det kansje noen corrado folk som mangler noe på bilen og ikke ønsker og betale ett bein og en arm for delen hos vw.. må vel være noen som vil ha supersprint grenrøret..nesten ubrukt. ps:kan selge ic med eller uten rør seperat også hvis noen vil ha.. mvh tobias Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet August 7, 2003 Rapporter Share Skrevet August 7, 2003 Originally posted by tobbern ingen av golf gutta som har lyst på intteriør eller dasbord? eller er det kansje noen corrado folk som mangler noe på bilen og ikke ønsker og betale ett bein og en arm for delen hos vw.. må vel være noen som vil ha supersprint grenrøret..nesten ubrukt. ps:kan selge ic med eller uten rør seperat også hvis noen vil ha.. mvh tobias jeg har gitt deg et tilbud på 500 kroner for dash med inst og brytere ... ??? Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobbern Skrevet August 7, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2003 forøvrig solgte jeg instrument panelet for 300kr og komplett corrado g60 dash med brytere er nok verdt en god del mer en 500kr..... mvh tobias Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobbern Skrevet August 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2003 ^^opp........ingen som trenger noe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thordarson Skrevet August 9, 2003 Rapporter Share Skrevet August 9, 2003 Jeg trenger gir,bremser,bensinpumper/m rør,intercooler og turbo:) og turbodieselmanifoil. Siter VW Bora 1.8t 2001 mod til salgs VW Golf II 1988 mod g60 turbo x Mitsubishi Glanalt 1981mod (sladdebil) x golf gl 1,8 1988 jema x Ford Sierra 2.0 is vraka x Fiat Uno Fire 1,0 x Nissan Cherry 1,5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobbern Skrevet August 11, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2003 hvor mye gir du for intercooler og bensinpumper/m rør da? mvh tobias Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corrado16v Skrevet August 11, 2003 Rapporter Share Skrevet August 11, 2003 får du postet et bilde av baksete ditt? Siter http://privat.bluezone.no/moro/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg