Stress87 Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 jeg ser det er mange gamle tråder som magler bilder i photoshop forumet. kan dere gjøre noe med det. slette de eller noe? er ikke så gøy å lese om mods. :p Siter Golf 3 1,8GL 96 mod (Prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 jeg ser det er mange gamle tråder som magler bilder i photoshop forumet. kan dere gjøre noe med det. slette de eller noe? er ikke så gøy å lese om mods. :p Er det ikke bare å la være å gå inn på poster som er eldre enn 6måneder, irriterer meg sannseløst at folk bumper gamle tråder for bare å si "feit" "helt enig" osv osv.:iconsm Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 Ja, det er nok irriterende, men vi kan rett og slett ikke saumfare forum for offline-bilder.....Det hadde tatt utrolig med tid og krefter :) Du får heller sende trådstarter/poster en PM og be om å få se bildet :) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg