Volvo 144 DeLuxe Skrevet August 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2006 Ser bra ut det der:thumb Jeg holdt faktisk pa a kjope den bilen nor den var tilsalgs i veteran borsen Lykke til:thumb Joda det blir et bra resultat tror jeg. hehe, det var bra du ikke jorde det da,hehe. Det har hvert x antall timer på den også ja, men det blir et bra resultat da:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo 144 DeLuxe Skrevet August 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2006 Hvordan går det med prosjektet? Joda, det går da bra, har fått igjenn bilen fra understells behandling nå, så jeg holder på og plukke ned små detaljer nå da... Skall sandblåse i motor rommet så blir det vel lakering etterhvert... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo 144 DeLuxe Skrevet September 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Coilen. Understellsbehandlet for 14 dager siden nå. Her ser du at det er sprøytet tektyl over kanalene, det er sprøytet helt inn til dørstokkene. Her er det brukt tørr-tektyl. Golvet. Her er det satt inn ny skjærmbue på høyre side. Her er det satt inn ny skjærmbue på Venstre side. Fin eller hva?;p Her er "eksosanlegget" til motor/coupe varmeren. Motor rommet. Her er det noen bilder av motoren også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Dritfint!:thumb Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raggar-racing Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Dette så da meget bra ut!!:thumb Har du overhalt motoren eller kun malt den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo 144 DeLuxe Skrevet September 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2006 Dette så da meget bra ut!!:thumb Har du overhalt motoren eller kun malt den? Jeg plukket den ned og skiftet pakninger,ventiltettningene og pusset av soten på ventilene, glassblåste toppen, å det ble strøkent:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raggar-racing Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 Oki Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 Skal den lakkeres i motorrommet også? Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo 144 DeLuxe Skrevet September 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 Skal den lakkeres i motorrommet også? Den skall lakkeres både i motor-rommet å bagarsjerommet å utvendig:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Duett Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 hvilken farge blir det da? orginal farge? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo 144 DeLuxe Skrevet September 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 hvilken farge blir det da? orginal farge? Det blir orginal grå farge, med litt metallic i, men det tar så lang tid før jeg får den nedpusset å lakert, mye travle folk! har sandblåst i motor rommet å takrenna å inni dørene nå, så det skal holde en stund før rusten kommer igjen=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo 144 DeLuxe Skrevet September 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 Motor rommet. Dørstokken. Nedstøvet bil:) Langs kanalen, nylig understellsbehandlet! Understellsbehandlet. skall gnu på ovnslakk på eksosanlegget da, ikke så fint med eksosanlegget slikt;) Understellet. Ganske nedplukket. Her sandblåste jeg kanten i døra. Sandblåst. Her er Mororrommet sandblåst også, det trenktes så jeg når jeg tok av frontpartiet. Jeg er gla jeg tok av front partiet for å sandblåse under. Sandblåst. Sandblåst takrenne. Grunnet dør. Grunnet takrenne. Grunnet Motorrommet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo 144 DeLuxe Skrevet Oktober 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 Er det noen som vet hvor jeg kan kjøpe crommet speil, bremskraftforstærker, gummilister og cromm lister? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2wd sedan Skrevet Oktober 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 Hvordan går det med bilen? Har akurat vært i sverige å hentet meg en 69 mod 142:D . Samme farge som din , skal plukke den ned i vinter for den trenger litt TLC :D Håper den blir like fin som det ser ut som din blir:win Siter X: ca 50 motoriserte kjøretøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo 144 DeLuxe Skrevet Oktober 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 Hei du;) Hehe, bilen står for tiden bare i garasjen og støver ned, venter på at noen kan pusse ned den å sprøyte den, har plukket ut vinduene og det meste så det skal begynne og bli klart til lakkering. åh, tøft, legg ut noen bilder av den da, du må rekne med at du må sitte mange timer i garasjen vertfall;) har sandblåst og grunnet en god del nå¨da! 69 er jo tøft da, blir den orginal? det er ikke så mye av de gamleste volvoene lengre:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg