Audi_A3_1.9tdi Skrevet Juli 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 Hvordan er det med chip og forsikring...jeg har chippet bilen min..hva om jeg smeller bilen skikkelig,får jeg igjen på forsikringen da? Siter * Audi A3 1.9 TDI 2001 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedUP Skrevet Juli 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 Hvordan er det med chip og forsikring...jeg har chippet bilen min..hva om jeg smeller bilen skikkelig,får jeg igjen på forsikringen da? Du kan få et problem der,kommer vel litt ann på hvordan forsikringselvskapet er. A Siter Herved fotgjenger :( A3 TQ solgt http://www.vwaudi-club.no/?s=car&car=5742 (206 solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest TTOle Skrevet Juli 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 Da Tar Du Den Ut, FØr De Sjekker Seff. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andy_mcnabb Skrevet Juli 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 Bare å ta ut chippen det, de finner ut at den er chippet uansett. Henger igjen i styreenheten. De leser ut verdiene fra LMM og vil da se at bilen har fått mer luft enn vanlig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geron Skrevet Juli 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2006 Best å være enten ærlig, eller unngå å smelle ;) Siter ( ) 06´ Audi A4 Avant 1.9tdi S-line (x) 06´ Bmw 325iA touring (x) 04´ Audi A4 Avant 1.8T Q S-line (x) 98´Audi A3 1.8T ambition (x) 97´ Ford Fiesta mk4 - ms-design Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R-S Skrevet Juli 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 Hvis økt effekt kan ses i sammenheng med smellen kan du risikere avkortning av erstatning... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg