meino Skrevet Juli 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 jeg har 4 alessio 16" dem utslitte dekk.. 4x108 innpress 35 tror jeg,hvist det er noen som er inntressert Gi bud! Siter Tar deg ikke på motor men tar deg på galskapen! *Audi A4 TdiQ* *King Cab 2.2 badass*solgt* *Sierra 2.0 IS *søppel* *arctic cat zl 500 *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
meino Skrevet Juli 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 Siter Tar deg ikke på motor men tar deg på galskapen! *Audi A4 TdiQ* *King Cab 2.2 badass*solgt* *Sierra 2.0 IS *søppel* *arctic cat zl 500 *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
meino Skrevet Juli 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 ingen som har litt inntresse engang? kan byttes i mye rart! kom med bud eller noe gøy eller brukende! Siter Tar deg ikke på motor men tar deg på galskapen! *Audi A4 TdiQ* *King Cab 2.2 badass*solgt* *Sierra 2.0 IS *søppel* *arctic cat zl 500 *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
meino Skrevet Juli 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 bumb Siter Tar deg ikke på motor men tar deg på galskapen! *Audi A4 TdiQ* *King Cab 2.2 badass*solgt* *Sierra 2.0 IS *søppel* *arctic cat zl 500 *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
meino Skrevet Juli 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 Bbuummpp Siter Tar deg ikke på motor men tar deg på galskapen! *Audi A4 TdiQ* *King Cab 2.2 badass*solgt* *Sierra 2.0 IS *søppel* *arctic cat zl 500 *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VentoCL Skrevet Juli 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2006 Hei, hadde de vært 4x100, da hadde jeg vært Interisert! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
meino Skrevet Juli 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2006 De er 4x108, et 35 ingen store hakk. har fådd bud på 2000! Siter Tar deg ikke på motor men tar deg på galskapen! *Audi A4 TdiQ* *King Cab 2.2 badass*solgt* *Sierra 2.0 IS *søppel* *arctic cat zl 500 *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
meino Skrevet September 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 da de ikke er solgt starter jeg en ny budrunde.. helst byttes i noe gøy:) Siter Tar deg ikke på motor men tar deg på galskapen! *Audi A4 TdiQ* *King Cab 2.2 badass*solgt* *Sierra 2.0 IS *søppel* *arctic cat zl 500 *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ghostman55 Skrevet September 8, 2006 Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 Har kansje noe gøy å bytte de mot :p 2 stk småskadet Artec MF 17" 215/40 (han som eide de før så tydlighvis litt dårlig så er noen skader på dem) Han som eier de nå (meg ja) så veldig dårlig så han knuste begge forhjula på fortauskant forrige torsdag, derfor interresert ;) Hvis du ikke vil bytte er jeg fortsatt interresert i de. (er bakhjulene jeg tilbyr, forhjulene er vraka ^^) http://www.home.no/bce/pics/bila1.jpg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
meino Skrevet September 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 jeg er ikke inntressert i nye felger da de jeg har en greie. men alt annet kan være av inntresse, eller kom med bud..:) Siter Tar deg ikke på motor men tar deg på galskapen! *Audi A4 TdiQ* *King Cab 2.2 badass*solgt* *Sierra 2.0 IS *søppel* *arctic cat zl 500 *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ghostman55 Skrevet September 8, 2006 Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 tjaa.. 1800? vet du hvor mye frakt på slikt blir? bor jo i hver våres ende av landet :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
meino Skrevet September 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 bud er mottat, hvor i norge bor du?? Siter Tar deg ikke på motor men tar deg på galskapen! *Audi A4 TdiQ* *King Cab 2.2 badass*solgt* *Sierra 2.0 IS *søppel* *arctic cat zl 500 *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ghostman55 Skrevet September 8, 2006 Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 sandefjord Ghostman55 "alfakrøll" gmail "dot" com skriv til meg så ordner vi ting :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg