Morgis Skrevet Juli 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 har den til salgs.. send pm om du vill ha:P Er slik jeg er på utkikk etter ja, men har ikke mulighet til å gi så mye for den. Gruer meg nok til regninga fra lakkverkstedet :P Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet Juli 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 syntes dem er for kjedelige. GT spoileren syntes jeg ser mer lukseriøs ut.De andre er så vanlige og anonyme :P Men får se. Er spesiell den du har også, er ikke det, men er vel egentlig bare at den er lengre som skiller den fra den originale?! Og hva pris tenkte du deg orginale? detta er den som er beregne for alufanger, må ikke sammelignes med den som er til plast fangerne, veit det er mange som bruker det også den jeg har skal jeg ha 800kr for Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg