poppet Skrevet Juni 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2006 jeg ønsker å kjøpe 17" felger til min a4 96 mod. helst med brukbare sommer dekk. noen som selger? (liker de rs4 felgene godt.) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
poppet Skrevet Juli 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 Ingen? alt er av interesse.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Red Tornado Skrevet Juli 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 Ingen? alt er av interesse.. Lenge siden denna blei lagt inn så jeg, men har du kjøpt felger enda eller? Har ikke rs4 felger, men har noen azev h felger med brukbare dekk som jeg skal selge. Fine felger og ikke mange som har like de. Siter If it ain't broke don't fix it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Red Tornado Skrevet August 1, 2006 Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 Prøvde å sende deg PM med bilde av felgene, men fikk beskjed om at innboksen din var full. Legger dem ut her isteden jeg. Felgene er 7,5 tom breie og det sitter Uniroyal RainSport1 dekk på dem. Dimensjonen er 225/45-17. Målte ca 5mm mønster på det minste så det er bra med mønster i dem. Som du ser er de jo ganske forskjellige fra rs4 felgene, men jeg synes de er skikkelig fine. Tar seg godt ut på bilen. Siter If it ain't broke don't fix it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Red Tornado Skrevet August 3, 2006 Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 Da var felgene solgt. Siter If it ain't broke don't fix it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg