Ole-H Skrevet Juni 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2006 Ja, da skjedde det. Skulle kjøre igang i et kryss, så kvella golf`n. Starter går rundt, men ikke noe liv i den. Så da må det vel være gnist eller drivsoff det er noe galt med? Motor er forresten en gti 8v 90 eller 91 mod. Tar gjerne imot noen tips :) Har ikke fått skjekket om det er noen gnist ennå, men skal få gjort det så fort som mulig. Siter Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil... 2007 VW Golf GT x 1998 VW Golf GTI x 1989 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momocorse Skrevet Juli 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2006 reg reima :P hehe?? Siter Golf 1,6 83mod (Prosjekt) x- Audi A4 98mod 1,8 20v x- Golf 3dørs 87mod (festbil) :P x- Golf 4dørs 86mod rustdødn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Juli 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2006 bensin på tanken? :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-H Skrevet Juli 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2006 Fikk da start på bilen igjen. Tok ut en plugg for å skjekke om det ble gnist, og da ville den plutselig gå igjen. En som tippet på dårlig jording et sted. I fordeleerlokket var det to poler som var litt dårlig. Sitter også to orginale plugghetter og to uorginale. Tar gjerne imot tips ;) Er utrolig kjipt når man har en feil som kan komme å gå... Siter Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil... 2007 VW Golf GT x 1998 VW Golf GTI x 1989 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Juli 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 strømkabelen til starteren da? sitter den ordentlig? på min satt denne litt løst engang og da hadde jeg det problemet at den ikke ville starte innimellom (dårlig kontakt), ellers ville jeg da byttet alt av service deler:plugger,pluggledninger,fordelerlokk og sånn.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet Juli 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 Den greia som går rundt inniunder fordeler lokket; Ta ut den og puss metallpolen på den.. Er ofte litt dritt på den.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Juli 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 Den greia som går rundt inniunder fordeler lokket; Ta ut den og puss metallpolen på den.. Er ofte litt dritt på den.. rotor ja... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet Juli 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 Korrekt ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-H Skrevet Juli 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 Har fått skiftet fordelerlokket og rotor. Bilen går som den skal nå, men det gjorde den jo før jeg byttet delene også. Får vel bare håpe feilen ikke kommer tilbake. Siter Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil... 2007 VW Golf GT x 1998 VW Golf GTI x 1989 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg