mrE Skrevet Juni 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2006 heisann,jeg har en 98mod a3 1.8T som jeg skal chippe..jeg har sett litt rundt men tenkte jeg like godt kunne spørre her også,så: hvor er det beste stedet å få bilen chippet,altså hvor man får mest for pengene (ikke nødvendigvis billigst) jeg tenker da på mest profesjonell utførelse og helt enkelt,hvor jeg bør få bilen chippet slik at jeg kan sove godt om natta ved å vite at alt er gjort 100% riktig..på forhånd takk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariius Skrevet Juni 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2006 Min A3 ble chippa hos TS Racing og jeg var veldig fornøyd med det ! Aldri noen problemer.. Men godt mulig andre har andre syspunkter ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pjv84 Skrevet Juli 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 ts racing. Proffe gutter:respect Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest TTOle Skrevet Juli 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2006 helt til du har noen problermer. hva skjer så da. mhm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrE Skrevet Juli 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 helt til du har noen problermer. hva skjer så da. mhm hva skal det bety? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rioi Skrevet Juli 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 betyr sikkert at du mister eventuell garanti og sånt ved chiptrimming Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariius Skrevet Juli 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 er vel begrensa hva du har igjen av garanti på en 98 mod bil men ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrE Skrevet Juli 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 er vel begrensa hva du har igjen av garanti på en 98 mod bil men ! hehe,sant det,men var da aldri snakk om garantien? trodde han mente ts-racing,at det evt var et problem med dem? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest TTOle Skrevet Juli 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 hehe,sant det,men var da aldri snakk om garantien? trodde han mente ts-racing,at det evt var et problem med dem? Stemmer det. av erfaring så har jeg chippa en A3 der, den gikk drit bra i noen dager. Jeg ble ikke anbefalt å bytte plugger, heller ikke kjøre på 98oktan, dette førte til: førtst gikk en coil, ok tenkte jeg, etter den var byttet ante jeg ingen ting om grunnen til den gikk, så gikk det to til, da forhørte jeg meg litt rundt, snakket med TS, de sa dette må du ta med Møller, så lenge chippen funker har vi ikke noe med dette, så fikk jeg høre at man burde bytte plugger, må kjøre på 98oktan, etter jeg byttet pluggene samt kjørte på 98 oktan funker den ok. + de satte resirkventil feil vei. men ellers alt bra med TS. de smilte når de fikk pengene, men ikke så mye når jeg hadde problemer med bilen,:hello: :hello: :hello: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg