kosbært Skrevet Juni 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 Har en turbo fra en nissan 300zx her som jeg ikke har bruk for.. det var meningen at jeg skulle ha den på sierraen min.. men jeg skal heller ha en 2.9 motor istede.. så hvis noen er intreserte så kan dere få den for 800 ved rask avgjørelse.. send meg en sms eller mail om interesse: 92268928 znippo@hotmail.com Siter Robert 24 år nes i akershus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
void Skrevet Juli 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2006 har sendt deg en mail Siter Cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
langgard Skrevet Juli 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2006 litt mer info om den hadde vært kos. Siter 92 VW Golf GTI 16vTurbo 86 VW Jetta CL 75 VW Boble 1600 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Juli 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2006 hvordan stand er stanzaen din i? ;) Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kosbært Skrevet Juli 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 hvordan stand er stanzaen din i? ;) stanzaen er død og begravet.. desverre.. altså.. jeg har ikke så mye info om den.. annet en at det er turbo som sitter på 300zx originalt... noe spes mer en det vet jeg ikke.. sikkert fin for den som skal ha jordebil med turbo eller liten motor med turbo... Siter Robert 24 år nes i akershus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg