Volvo240R Skrevet Juli 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2007 Husk at det fortsatt er standard familie og luksusbiler da, så sinnykt blir vel litt feil ord. Helt gerit blir mer riktig. Uansett, meget bra biler! Skrur på slikt hver dag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnalf Skrevet August 1, 2007 Rapporter Share Skrevet August 1, 2007 "Gamle" S80 har vel ikke helt slått an, herav de lave prisene. For et par år siden falt de no helt sykt i verdi :S Lurer på hvorfor 2.0T motoren som sitter i S80 er slappere enn i de andre modellene? Er detta for no tull :) Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svinkjørern Skrevet August 6, 2007 Rapporter Share Skrevet August 6, 2007 Eg har s80 2.0t , kjempe god bil:) Siter Volvo s80 01 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnalf Skrevet August 6, 2007 Rapporter Share Skrevet August 6, 2007 Eg har s80 2.0t , kjempe god bil:) 2.0T er gode motorer (sier ikke det fordi jeg har det selv :) ) Har du 163hk`n eller 180hk? Fikk du dem med begge kanskje? Innbiller meg at 180hk kom i 2000 på S80 også Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svinkjørern Skrevet August 7, 2007 Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 2.0T er gode motorer (sier ikke det fordi jeg har det selv :) ) Har du 163hk`n eller 180hk? Fikk du dem med begge kanskje? Innbiller meg at 180hk kom i 2000 på S80 også har 180hk, vurder chip, men nokk hk bi dt jo aldri så Siter Volvo s80 01 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Burnout| Skrevet August 7, 2007 Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 har 180hk, vurder chip men nokk bi dt jo aldri så nigger æ skal kjør ifra dæ Siter Volvo 945 tic Alt for mange biler at det er plass til hær.Men savner kadett c,ascona b,og volvo vogna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svinkjørern Skrevet August 7, 2007 Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 nigger æ skal kjør ifra dæ ja dt såg vi jo i går, håhåhå, greid jo ikke hold meg i svengan engang hehehe Siter Volvo s80 01 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Burnout| Skrevet August 7, 2007 Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 :knock: har 180hk, vurder chip men nokk bi dt jo aldri så trur du nu egentli e en 14åring som sett og skryt om fardin sin bil da.heheh Siter Volvo 945 tic Alt for mange biler at det er plass til hær.Men savner kadett c,ascona b,og volvo vogna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Burnout| Skrevet August 7, 2007 Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 ja dt såg vi jo i går, håhåhå, greid jo ikke hold meg i svengan engang hehehe eg holdt dæ jo lett i svingan sia det hva fardin som kjørt i tileg.babyhmm? Siter Volvo 945 tic Alt for mange biler at det er plass til hær.Men savner kadett c,ascona b,og volvo vogna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svinkjørern Skrevet August 7, 2007 Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 jajaja, og du har drøkke av malinga som du brukt på pansere hør eg:roll: Siter Volvo s80 01 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Burnout| Skrevet August 7, 2007 Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 jajaja, og du har drøkke av malinga som du brukt på pansere hør eg:roll: drakk ikke malinga nei slukte den og kjørte enda meir ifra dæ..alacocaina Siter Volvo 945 tic Alt for mange biler at det er plass til hær.Men savner kadett c,ascona b,og volvo vogna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Las Vegas Coupe Skrevet September 22, 2007 Rapporter Share Skrevet September 22, 2007 Hei folkens. Sitter i herlige Florida og nyter godværet. Skal kjøpe meg Volvo S80 T6 99 modell over helga :) Hva ligger disse i pris i Norge, noen som vet? Er det noe stæsj man kan gjøre med bilen? Evt. noen linker? Siter Tom Mackle Crusing in Las Vegas http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=149611 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet September 26, 2007 Rapporter Share Skrevet September 26, 2007 Turer rundt i en 2002 S80 selv. Utrolig god bil å kjøre Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JEPS Skrevet September 30, 2007 Rapporter Share Skrevet September 30, 2007 Hei folkens. Sitter i herlige Florida og nyter godværet. Skal kjøpe meg Volvo S80 T6 99 modell over helga :) Hva ligger disse i pris i Norge, noen som vet? Er det noe stæsj man kan gjøre med bilen? Evt. noen linker? bare å sjekke på autodb.no eller finn.no Siter 240 75mod V8 245 76mod TIC B21ET 63 Cadillac deville step in and sitt down, shut up and hold on! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corvette_ Skrevet Mai 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2008 Har denne: Med Diadem(?) blinkpære og dioder i parklyset Siter 04 Volvo S80 D5 10 Volvo FH 540 6*2 Idrett Lukter svette, Sport lukter bensin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg