Znip Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 "litt" kant på der fælgan, gitt! ;) Siter - 98` Audi A4 1.8 TurboQuattro [200 HK] X 86` Mazda 626 2.0 GLX [102 HK] Prosjekt! X 92` Mazda 626 1.8 GLX [105 HK] Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Duett Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 dæven blir bra dette gitt!:thumb gleder meg til jeg får ferdig min også.:yummy: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo 144 DeLuxe Skrevet September 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2006 Æ må bære bøye mæ i støve no du har tadt mæg næsn igjæn no.. dettan blir sinnsykt bra :respect Takk for det, må bare si at det er likegyldi, likt rallycross`n ja:D sinsykt strøken motor der å!! :oohh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo 144 DeLuxe Skrevet September 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2006 Jeg skal lakere bilen helt ned, så tektylen vil ikke bli visanes,så steinsprut og lignende ikke går inn til stålet slik at det begynner og røste så fort. Det som e brukt e motorlakk, orginal rød B20 farge. andre deler er lakert med sprayboks, klarlakk er også sprøytet på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvomaster Skrevet September 9, 2006 Rapporter Share Skrevet September 9, 2006 Takk for det, må bare si at det er likegyldi, likt rallycross`n ja:D sinsykt strøken motor der å!! :oohh thehe joda.. min bil kommer nokk ikke mere på veien :( trur vi Siter Volvo 142 dl Prosjekt Volvo 240 Glt Bruksbilen Volvo 245 Turboo! Opel Ascona b N/A tunded Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo 144 DeLuxe Skrevet September 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 thehe joda.. min bil kommer nokk ikke mere på veien :(trur vi Hva? kommer den ikke på veien? hva har skjedd?? ikke si at den er vraket??:shake Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg