tommyel Skrevet Juni 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 Skal ikke ha noe og si om caliperen er lakkert eller ikke. Så lenge selve huset er i orden så er det bare og kjøre på trodde jeg. Caliperene blir jo glassblåste uansett!?? Vi tar imot calipere så lenge de er hele, enten de er gule eller blå :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfcab Skrevet Juni 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 ja sant nok det, de har kansje blitt mer pirkete i det siste, det er akkurat pga av at de glassblåser de helst ikke vil ha lakkerte inn, da "malingsflak" og lakk ikke er så ideelt å ha i blåseutstyret.. men eg blåser bare av min selv, om eg gidder å sende den inn. mine er røde :) Siter pajero vinterbil bmw e30 turbo godkjent:)-> Twin Turbo har en e30 320I for salg som kan vises med turbo. søknadspapirer er godkjent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg