golfcab Skrevet Juni 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 hvor for man enklest tak i nye girling calippere bak til en mk2? var så uheldig å knekke en lufte skrue, så da vurderer eg å kjøpe nye! Siter pajero vinterbil bmw e30 turbo godkjent:)-> Twin Turbo har en e30 320I for salg som kan vises med turbo. søknadspapirer er godkjent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Myrvang Skrevet Juni 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 norskbildelsenter.no.. Du får penger for å levere inn de gamle også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfcab Skrevet Juni 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 ja eg kikket på sidene deres nå... de skulle ha ca 1500kr for en ny, da skal de vel ha min i bytte tipper eg? Siter pajero vinterbil bmw e30 turbo godkjent:)-> Twin Turbo har en e30 320I for salg som kan vises med turbo. søknadspapirer er godkjent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet Juni 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 De koster ikke mange hundre kronene på Mekonomen da..... ;) Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfcab Skrevet Juni 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 så gøy da:) er derofor eg spør, har faktisk ikke kjøpt nye til noen som helst bil før! mekonomen er gode greier, for der får eg bra rabatt! Siter pajero vinterbil bmw e30 turbo godkjent:)-> Twin Turbo har en e30 320I for salg som kan vises med turbo. søknadspapirer er godkjent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfcab Skrevet Juni 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 da var ny calipper bestilt. kostet 2100 ny på mekonomen. - firma rabatt og 300kr i pant for den gammle. Siter pajero vinterbil bmw e30 turbo godkjent:)-> Twin Turbo har en e30 320I for salg som kan vises med turbo. søknadspapirer er godkjent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 da var ny calipper bestilt. kostet 2100 ny på mekonomen. - firma rabatt og 300kr i pant for den gammle. Jøss, med rabatt og innbytte? Det var ikke billig :???: Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 Jøss, med rabatt og innbytte? Det var ikke billig :???: Det står - som i MINUS firmarabatt og innbytte. Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyel Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 Det var ikke så veldig billig... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfcab Skrevet Juni 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 Det var alikevell ikke billig... 2100 var ordinærprisen jeg fikk oppgitt, synes også det var mer enn nok! regner med den kommer på rundt 1400 kr med rabatt og innbytte. pleier å få 20% på det meste der ute.. da er det jo ca samme pris som NBS. det posetive er at jeg har den etter 24timer :) Siter pajero vinterbil bmw e30 turbo godkjent:)-> Twin Turbo har en e30 320I for salg som kan vises med turbo. søknadspapirer er godkjent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyel Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 Ja da er det ikke så galt. Jeg misforstod og trodde 2100 var UTEN rabatt. Jeg har begge caliperene her på jobben. Koster det samme her også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfcab Skrevet Juni 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 Ja da er det ikke så galt. Jeg misforstod og trodde 2100 var UTEN rabatt. Jeg har begge caliperene her på jobben. Koster det samme her også. så det blir gode greier! så kan eg få bilen på veien mens det ennå er noen lunde sommer vær! rabatt eller ikke, så var det overraskende dyrt til en VAG.. hvor du jobber forresten? Siter pajero vinterbil bmw e30 turbo godkjent:)-> Twin Turbo har en e30 320I for salg som kan vises med turbo. søknadspapirer er godkjent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyel Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 http://catalog.meca.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfcab Skrevet Juni 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 ok...bra side de der..grei oversikt! Siter pajero vinterbil bmw e30 turbo godkjent:)-> Twin Turbo har en e30 320I for salg som kan vises med turbo. søknadspapirer er godkjent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfcab Skrevet Juni 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 fikk henta meg ny calipper idag. den gammle var nylakkert og fin, så den ville de ikke ha i bytte før den ble glassblåst :) så den kom på 1495kr uten innbytte ! Siter pajero vinterbil bmw e30 turbo godkjent:)-> Twin Turbo har en e30 320I for salg som kan vises med turbo. søknadspapirer er godkjent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg