zombiedick Skrevet Juni 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2006 Komplett breddekitt til Golf II selges. Dette er en skjelden mulighet, orginale rally skjermer, kanaler og bakplate i stål. Dette er grovkappet av en delebil, og det er kappet med bra margin, så tilpassing burde gå greit. 5000kr/ Bud Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingevel Skrevet Juni 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2006 pris Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zombiedick Skrevet Juni 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 Satte den oppe også, 5000kr eller bud. Og det er ikke langt fra Bømmelulu heller... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten 3 Skrevet Juni 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 Hei du. Hvis du skal selge det i deler er jeg interesert i V/framskjerm. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zombiedick Skrevet Juni 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 Spørs, har bud på framskjerm og kanaler venstre og høyre. Hva kunne du isåfall tenke deg å betale? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten 3 Skrevet Juni 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 1500kr hvis den er rustfri og hel. Må sendes da jeg bor på Gjøvik. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zombiedick Skrevet Juni 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 Greit. Sender deg en pm jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg