Revolution Skrevet Juni 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2006 Starter ny tråd etter at Cityen ble solgt.. Bilen : Opel Kadett C -78 16S Kommer tilbake med mer info og bilder etterhvert.. Her med hvite blinkers, gte speil og 8x15 Compomotive MO med Federal gateslicks Iløpet av neste måned skal følgende monteres : 5" turteller med shiftlight, MOMO Acropoliz Evo stoler med 3" Sabelt seler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Juni 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2006 Tøft. Er det den strøkne kadetten som var på gatebil rudskogen i fjor? :) Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Revolution Skrevet Juni 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 Kan godt hende han var der ja. Han nevnte at den knapt nok har vært ut av 60-sona i Askim sia den kom på Østlandet fra Mosjøen. Har gått oppi der fra 78 - 03 visstnok. Er helt strøken og orginal enda denne, bortsett fra de hvite blinklysa og Compomotive-hjula. Mange meninger om hvorvidt jeg skal putte turbomotor i den, men den har vært og er til salgs enda for den som måtte ønske seg et meget sjelden eksemplar. Ingen har vist interesse tidligere, så jeg regner med at jeg fullfører prosjeltet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsen Skrevet Juni 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 Knall fint prosjekt:) Gjør det ferdig;) Siter Omega A - 16v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg