CeeKay Skrevet Juni 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 Hei, skal i morgen ut å se på en saab 9000, 2.0i 88-mod. Er det noe spesielt jeg bør se etter på de her bilene? Har tidligere hatt en turbo.. Men ikke lenge nok til å finne ut hva som vanligvis ryker først.. Svar mottas med takk:) Siter If it ain't broke, don't fix it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yeepzi Skrevet Juni 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 Hei, skal i morgen ut å se på en saab 9000, 2.0i 88-mod.Er det noe spesielt jeg bør se etter på de her bilene? Har tidligere hatt en turbo.. Men ikke lenge nok til å finne ut hva som vanligvis ryker først.. Svar mottas med takk:) Kjølevannsslanger (har gått to siden æ kjøpte biln min) test no alt av elektronikk!! (kjipt å betale for mye visst det ikke funker) visst a/c sjekk at det funker rust i dørstokk under biln! der sveisa æ rust! alt av lager å dritt til hjula!! at det ikke er no slark i d!! noe dritt å bytte!! visst det er takluke må du sjekke om d er noe vannskader samme med rundt bakluka! min bil lak så mye at måtte jo ut me alt interiør for å få det tørt! ellers så er det jo som me alle andre biler d er no litt pjusk her å der!! :P men d er jo kjempe bil når den går!! :P Lykke til da! :D Siter -Bmw E36cab, Mercedes s124, Volvo 244 X Mercedes 190E 2.0D, SaaB 9000 Turbo 16v 1986, saab 900T -95, Toyota Hi-lux korta -83 3"BL og 33"dekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvokvaløya Skrevet Juni 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2006 Yeepzi: har du bruk for en Garrett downpipe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2006 hvor mye skal du betale for den? Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CeeKay Skrevet Juni 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2006 Den står til 16 lapper. Men skal seff prute litt :) . Siter If it ain't broke, don't fix it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg