yeahliza Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 jau.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rawr Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 Var det ikke du Lisa som syntes det var for mye plastikk på den første Celicaen som gikk i byen? :) Tøff bil, trur alle vet om den bilen der. Siter (\o/) 83 Stylingjunkie 1.91m (o) 99 VW Beetle 1.9Tdi Highline (x) 97 Audi A3 1.6 (x) 93 BMW 318i Sekretær - VACN Troms Lokallag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yeahliza Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 Var det ikke du Lisa som syntes det var for mye plastikk på den første Celicaen som gikk i byen? :)Tøff bil, trur alle vet om den bilen der. Hvordan Celica tenker du på? Espen sin røde? ..Den har jeg alltid likt, eneste fargen jeg ville bytta ut ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rawr Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 Hvordan Celica tenker du på?Espen sin røde? ..Den har jeg alltid likt, eneste fargen jeg ville bytta ut ;) Aner ikke, stylinga hadde i alle fall svarte felt på sidene som så ut som støtputer :) Siter (\o/) 83 Stylingjunkie 1.91m (o) 99 VW Beetle 1.9Tdi Highline (x) 97 Audi A3 1.6 (x) 93 BMW 318i Sekretær - VACN Troms Lokallag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sRt Skrevet Juli 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 Litt artig den celicaen ja, møtte den/deg i dag. Du er vel like glad i tromsøveiene som meg når jeg kjører sx'n? :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yeahliza Skrevet Juli 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 Veldig glad i veiene her ja fatality Var det deg jeg møtte på veien oppfor Berg i dag? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sRt Skrevet Juli 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 Nei var nok ikke det, sx'n min står for tiden. Jeg skal vippe med lyktene om jeg møter deg en gang jeg er ute å kjører :P Tror forresten jeg er den eneste med sort s13 i byen, så det er jo et greit kjennetegn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carlsson Skrevet Juli 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2006 Ser att det är många som har synpunkter på bilen jag kör.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magisk Skrevet Juli 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2006 Ja, for all del. Snygg bil, men vingen.. Ellers til den rosa bilen. Tja.. :p Siter [ ] 97 Seat Cordoba, 1,8 SXE auT. The Spanish Fly Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg