J-A-E Skrevet Juni 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 Har nå endelig fått installert anlegg mitt inn i den nye bilen. Men gleden varte ikke lenge. Alt går greit så lenge lyd er nede på "radio nyheter" nivå, men når jeg øker noen få step opp går forsterkeren i "safty" modus. Noen som kan har vært borti dette, å har løsning til meg?? Siter Volvo 945 LT Volvo 242 L - 2,6L N/A "Go bilen" Volvo V70 TDI - www.garaget.org Volvo 242 B20 - Til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Violence Skrevet Juni 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 Kan være høytaler ledninge® som gnisser til minus, eventuelt gnisser mot hverandre, da vil den funke på lavt volum men kutte på høyt.. Koble fra alle høytalerne å ta en ledning direkte i friluft til en høytaler og test med litt volum da, funker den da er det en kabel det er trøbbel med. Siter 2000 - BMW 320i 2003 - KTM 525 EXC 1976 - Ford Taunus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J-A-E Skrevet Juni 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 har nå prøvd å koble bort 1 og 1 høyttaler ledning, å det skjedde det samme :( Siter Volvo 945 LT Volvo 242 L - 2,6L N/A "Go bilen" Volvo V70 TDI - www.garaget.org Volvo 242 B20 - Til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zews^^ Skrevet Juni 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 Du har skikkelige kabler og bra med strøm tilgjengelig? Strømmangel kan jo føre til slike problemer. Siter #1985 Opel Rekord 2.2i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J-A-E Skrevet Juni 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 skal være bra nok kabler. å strøm skal det ikke mangle på, kjører uten kondensator, men det har jeg ikke trengt før. har hatt denne forsterkeren i flere bilen før, med samme type elementer, å det har ikke vært problemer. Siter Volvo 945 LT Volvo 242 L - 2,6L N/A "Go bilen" Volvo V70 TDI - www.garaget.org Volvo 242 B20 - Til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg