ronnyaa Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 Her er noen krav som MÅ være oppfylt : Lav km.stand Ingen SUV o.l. Pris under 90' inkludert omregistrering. Gjerne servicebok / voksne eiere. Ønskes primært i Troms / Nordland området, evt Stavanger. Har du innspill ? Send mail til ronnyaa ( at ) gmail ( dått ) com EDIT : Aktuelle alternativer : Seat Toledo TDI, VW Golf/Passat/Vento o.l., opel astra/vectra osv. Andre alternativer vurderes fortløpende..... så bare send mail eller post her om noen har det Siter Opel Vectra B - 2.0DI - 1997 modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Juni 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 hei, hvorfor må du ha TD? hva med mercedes w124? bruker vel 0.8 på snitt, ved finkjøring.. (automat). 230e motor.. tror den har 136hk. pris. ca. 40k tror jeg.. 40.000 vs 90.000 = mye drivstoff! Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ronnyaa Skrevet Juni 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 MÅ ha TD fordi jeg vil ha noe med litt futt, og ok forbruk :-) Merscedes er nok noe av det jeg ikke ønsker å ha, uansett hvor billige de er, hvor billig de går, eller hvor godt de holder seg i pris (bare fyll på videre med argumenter her) :-) Siter Opel Vectra B - 2.0DI - 1997 modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ronnyaa Skrevet Juni 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 BUMP Er fremdeles på let, trodde jeg hadde funnet bilen jeg ville ha, men selvfølgelig var det noen andre som kjøpte den rett foran nesen på meg :-( Siter Opel Vectra B - 2.0DI - 1997 modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg