CorsaRacer Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 jeg blir så frustrert.. nå har jeg fått nesten komplett sideskjørt til Opel Corsa A GSi det eneste jeg mangler nå er den lengste delen på førersiden... Det er såsi umulig å få tak i nytt.. er det en reddende engel der ute som har denne delen liggende??? Jeg trenger den.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 Kan nok skaffe deg nytt om du SKAL ha... Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorsaRacer Skrevet Juni 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 Jeg har undersøkt med opel-forhandler.. det er ingenting igjen i hele skandinavia. eneste plassen de ikke har fått svar fra er et lite lager nedi sør-tyskland, men det er lite håp. de mente først det ikke skulle være noe problem å skaffe... men det ble det altså. men jeg får bare vente litt og ser som skjer.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Juni 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 Kan sikker skaffe deg omdu SKAL ha, gidder ikke stresse med det om du ikke kjøper.. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sower Skrevet Juni 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 altså... legg merke til nicket CORSA TUNER.... han skaffer nok om du sier de magiske orda til'n ;) Siter H-mjølk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorsaRacer Skrevet Juni 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 hei CorsaTuner jeg skal jo ha den delen jeg mangler, men jeg må først høre hva opel-forhandleren finner ut. hvis det går skeis, kan jo du prøve å skaffe. jeg sier ifra da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg