under arbeid Skrevet Juni 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 Standard dempere ja hvis du er åpen for bytte så er det bare og ringe ! var vel kanskje du som hadde annonse på bmwccn sidene også som jeg prata med? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luring1 Skrevet Juni 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 hvis du er åpen for bytte så er det bare og ringe !var vel kanskje du som hadde annonse på bmwccn sidene også som jeg prata med? Muligens det, men send meg en mail med tlf nummeret. Har klart å slette en del av mail boksen. knutare@netcom.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet Juni 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 må man lage alt av ledningsnett og sånn selv? Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luring1 Skrevet Juni 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 Ja, men du bruker jo dette som allerede er i bilen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 Er dettte fortsatt til salgs? Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luring1 Skrevet August 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 Solgt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sivert(ae86) Skrevet August 17, 2006 Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 er sprutet solgt? kunne du ha sendt noen bilder til meg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sivert(ae86) Skrevet August 17, 2006 Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 se der ja... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg