tommyel Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 Hei, lurer på om noen kan svare meg/gi meg tips om hvilket dekkdimensjon jeg skal kjøpe til Golfen til dama. Står noen BBS 13" felger på nå (ikke så altfor breie). Liker enere med små hjul, men det må ikke bli FOR smått... Bilen er senket 30mm eller noe sånt med koni sett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 Hva med 175/50/13? Fordel å visst hvor breie felgene er, da dette gir en pekepinn på hvor bredt som blir fint. Om litt strekk er mulig, så er ikke det til å unngå:) Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyel Skrevet Juni 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 Blir ikke det veldig smått?? Tror felgene er 5" eller noe sånt, ikke spesielt breie. Har ikke mulighet til å sjekke da jeg ikke har bilen her. Mener 175/50/13 blir litt for lite... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyel Skrevet Juni 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 Da ble det Toyo 185/60/13, sikkert greit nok det :-) Felgene var foresten 6". Skal legge ut et bilde når jeg får dekkene på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg