docsist Skrevet Juni 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 ER det noen her som har lagd egene foringer til bakakselen? vudere å dreie noen selv og lurte på om det var neon som hadde målene på foringene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Juni 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 nylon eller alu du tenkte å bruke? Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
docsist Skrevet Juni 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 litt usikker på hva det blir, sikkert deilig å sladde med alu foringer, må se va jeg finner på jobb:cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo245 Skrevet Juni 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 jeg ville brukt nylon var jeg deg... Siter drive safe. drive volvo _-_volvo 245_-_b23 ft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BUS_164 Skrevet Juni 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 Nylon funker bra..har en kompis som lagde seg foringer i nylon på 245 sin..vart fast og fin.. Siter "man blir aldri ferdig utlært, man lærer så lenge man lever, jo meir du veit, jo meir veit du at du ikkje veit..veien blir til mens du går." -min livsfilosofi- Volvo 164 1969mod. B30TURBO. Volvo 164E 1973mod. B6304F, M90H. Volvo 240 1991mod. B230F. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 kor kan en eventuelt få tak på nylon til å lage foringer bak da? Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BUS_164 Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 kor kan en eventuelt få tak på nylon til å lage foringer bak da? han kompisen kjøpte på "verlo" i måløy..var litt stive prisa der då men.. Siter "man blir aldri ferdig utlært, man lærer så lenge man lever, jo meir du veit, jo meir veit du at du ikkje veit..veien blir til mens du går." -min livsfilosofi- Volvo 164 1969mod. B30TURBO. Volvo 164E 1973mod. B6304F, M90H. Volvo 240 1991mod. B230F. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evolve Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 Ta å hør med Texascom, mener han har dreid sine egne.. Siter "95 VW Golf III (grevlingbil) "84 Volvo 240 - B230FK + [X] "00 BMW 520 m-sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ben are Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 Ikke no problem å dreie i nylon nei! Men bruk en type nylon som tåler lit hardt miljø! Da har du de lengre! Betalte 170Kr trur jeg for nylon til to komplette foringssett til volvo! Da snakker vi ALLE foringene! Å nylon flekser ikke, så om du bruker alu eller nylon spiller ingen rolle!!!! Bare lettere å bruke nylon. Trenger ikke være SÅ på .000 for å få dem inn! Samt det er billigere! Skal man ta den helt ut bruker vi jo kulelager!!!! Siter Takk til Team Turbo Tromsø og PST performance Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projekt bruning Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 unibols er tingen i bakakselen!! Siter 242 prosjekt 66" 17m super prosjekt.m52b23 m overlading 2come *jeg lover å ha mer linker til porno i signaturen min...* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ben are Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 For dem som ikke overdriver er det greit å bruke org bærearmer... Da er vel uniballs litt værre eller? :) Slefølgelig på phanard og moment staga er det jo uniballs... Siter Takk til Team Turbo Tromsø og PST performance Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 han kompisen kjøpte på "verlo" i måløy..var litt stive prisa der då men.. Ja seie seg sjølv det når det er snakk om verlo,hehe Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
docsist Skrevet Juni 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 har du forsatt målene på foringene Ben are? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projekt bruning Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 For dem som ikke overdriver er det greit å bruke org bærearmer... Da er vel uniballs litt værre eller? :) Slefølgelig på phanard og moment staga er det jo uniballs... man får kjøpt komplette unibols kit til alt bak på 240`n!! hadde det på gamle øsa og det virka godt!!! Siter 242 prosjekt 66" 17m super prosjekt.m52b23 m overlading 2come *jeg lover å ha mer linker til porno i signaturen min...* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 om du ikke har nylon, me skal kjøpe, tror jeg jeg ville brukt noe som helet PEHD heller. mye likt POM, bare det har nokså syke genskaper! f.eks når vi dreier i det, kan du kjøre(for de det sier noe 180meter, 0.25-0.8alt etter maskin i mating, og 8-14mm kutt, og alt etter maskin) det er HEFTIG dreiing, sålenge det er snakk om sånn middels maskiner, og med alu skjær(syl skapre) får du fremdeles ikke "sponet" til å bryte! er seigt å snålt som fan kan bli! er red nylonen vil deformere seg etter en stund hard kjøring.. men om dere har btrukt det og sier det funker så gjør det jo sikkert det.. bruker dere hylser til foringene, eller bare foringen rett i hullet og bolt igjennom? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.