OleC Skrevet Juli 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2003 Kjøpte meg i går ny bil... en Volvo 360 gl injection. 1500 spenn.... dette skal bli vinterens sladde bil. PS, blir også gla hvis noen kan skaffe en bensin pumpe til denne bilen. BILLIG!!!! Starter nemlig ikke Siter VW 1200 -63 VW Polo -01 VW Golf -75 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jostein Skrevet Juli 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2003 Originally posted by OleC Kjøpte meg i går ny bil... en Volvo 360 gl injection. 1500 spenn.... dette skal bli vinterens sladde bil. Syns ikke overskriften passer til resten av teksten,såvidt jeg ser står det "Lykkelig Eier":D ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet Juli 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2003 hey! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet Juli 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2003 Måtte bare disse noen med de nylasta bildene jeg ærlig har stjelt... Mohaha<---- ond latter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleC Skrevet Juli 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2003 Man burde ikke slenge så mye med leppa... denne bilen kommer til å bli med i mange feite filmer som kommer ut på forymet i løpet av vinteren....:D :D :D Siter VW 1200 -63 VW Polo -01 VW Golf -75 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
greenrallye Skrevet Juli 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2003 Mange feite filmer?? Savner fortsatt filmen ifra da jeg tok 360 med 360'en min jeg. hehe. Siter Rallye Golf (med 16v turbo en gang i fremtiden.) X Volvo 360 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Juli 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2003 Originally posted by OleC Kjøpte meg i går ny bil... en Volvo 360 gl injection. 1500 spenn.... dette skal bli vinterens sladde bil. PS, blir også gla hvis noen kan skaffe en bensin pumpe til denne bilen. BILLIG!!!! Starter nemlig ikke Få ut et bilde av bilen da! Er en del på Kolbotn og distriktet rundt der! Hadde vert morro om jeg kjente igjen bilen! :D Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleC Skrevet Juli 10, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2003 Originally posted by greenrallye Mange feite filmer?? Savner fortsatt filmen ifra da jeg tok 360 med 360'en min jeg. hehe. Etter at pappa måtte reparere kameraet og video kortet i pc hadde kortsluttet, så var det ikke bare bare å slenge ut film. men det er nå oppe å går... filmer kommer. Brandtenborg: Bilen er på et verksted jeg leier. har ikke plass hjemme i på parkeringsplassen. pluss at den ikke starter riktig enda... men det er bare en bagatell.... bilder kommer!!!! Siter VW 1200 -63 VW Polo -01 VW Golf -75 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Juli 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2003 Originally posted by OleC Brandtenborg: Bilen er på et verksted jeg leier. har ikke plass hjemme i på parkeringsplassen. pluss at den ikke starter riktig enda... men det er bare en bagatell.... bilder kommer!!!! Det er bra! Er på utkikk etter noe med bakhjulstrekk jeg og. Vil helst ha enten Volvo 360 eller Ford Sierra. Mye morsommere med RWD! :D Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cREATURe Skrevet Juli 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2003 Hadde en 360 GL for lenge lenge siden. Ble brukt som jordebil og funka fett som det! :D Slang bra, og det er vel det viktigste er det ikke!? Siter [ ] 1995 VW Golf GL [ ] 1985 VW Golf CL (delebil) [ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gran Skrevet Juli 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2003 Motor er det i biln? B19? B21? Siter - 90 Mercedes E 300 TDT - 84/87 Pontiac Transam - 84/90 Ford Bronco - 82 Ford Granada 5.0 Ghia V8 Prosjektet No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Juli 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2003 Vil påstå at 360 er noe av det morsomste volvo har kommet med for vinterbruk! Digge biler og slædde med.!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Juli 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2003 Småbiler med RWD er bare konge! :D Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ticket2Fly Skrevet Juli 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2003 Originally posted by pahf Vil påstå at 360 er noe av det morsomste volvo har kommet med for vinterbruk! Digge biler og slædde med.!!! Kunne ikke vært mere enig :dude: Oooh for noen fine minner jeg har fra tiden med min venn 360....det ligger liksom i navnet, ber jo om å børne/sladde doughnut's med det navnet der :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleC Skrevet Juli 11, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2003 bilen er en 2 liter (tror jeg)... Digger 360pga vektfordeling... girkasse bak. Glimrende. Siter VW 1200 -63 VW Polo -01 VW Golf -75 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg