GalantV6 Skrevet Juni 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 Hei alle sammen Skal montere en Pioneer 8600, skal legge opp ekstra jord til spiller. Hvor på spilleren kan jeg feste ekstra jording, kan jeg bruke den skruen som har en gummipropp og feste jordinga til den eller må jeg feste det et annet sted. Forslag tas i mot med takk. GalantV6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aicer Skrevet Juni 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2006 spilleren blir jordet via (-) til strømkontakten så du trenger ikke legge opp ekstra jording... Muligheten for at det oppstår dynamostøy er vel muligens til stede om du har flere jordinger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Juni 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2006 Hei alle sammen Skal montere en Pioneer 8600, skal legge opp ekstra jord til spiller. Hvor på spilleren kan jeg feste ekstra jording, kan jeg bruke den skruen som har en gummipropp og feste jordinga til den eller må jeg feste det et annet sted. Forslag tas i mot med takk. GalantV6 gjør det akkurat slik du selv sier :) Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GalantV6 Skrevet Juni 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2006 Kobbla spilleren i dag, ikke tegn til støy i det hele tatt. Alle kablene til frontsett la jeg i taket for å sikkre meg. Så nå må jeg bare få en til å justere lyden for meg. Er det noen som kan hjelpe meg med justeringen.. GalantV6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
meino Skrevet Juni 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2006 når du henter ekstra jord til spillern skal det være rett i karosseriet? Siter Tar deg ikke på motor men tar deg på galskapen! *Audi A4 TdiQ* *King Cab 2.2 badass*solgt* *Sierra 2.0 IS *søppel* *arctic cat zl 500 *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GalantV6 Skrevet Juni 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2006 når du henter ekstra jord til spillern skal det være rett i karosseriet? Jeg tok jord fra et feste til midtkonsollet, kontrollerte med multimeter for å finne det beste stedet (kort jordledning). Bare husk å pusse bort lakk så du får god kontakt. GalantV6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Juni 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2006 Jord skal gå fra karosseriet ja. Jeg klipper alltid jordingen som går til isopluggen fra spilleren, så setter jeg en kabelsko på denne, og kobler den inn bak i den bolten på spilleren og ny kabel rett i karosseriet. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
meino Skrevet Juni 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2006 er det ikke en sånn skrue bakpå spillern man kan feste kabeln i? spiller er en pioneer 770... Siter Tar deg ikke på motor men tar deg på galskapen! *Audi A4 TdiQ* *King Cab 2.2 badass*solgt* *Sierra 2.0 IS *søppel* *arctic cat zl 500 *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet Juni 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2006 Det er nevnt i tråden her, så ja :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg