Tufte & toyota Skrevet Juni 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 dette er en forsterker i power serien. den er på 6x50w. men de som kjenner de gode gamle forsterkerne av rockford fosgate vet at det er power i disse den kostet 9990.- i sin tid kom gjerne med bud. SERIØSE. gidder ikke å svare på folk som legger inn bud på 1000-3000.- da ligger den pent å pyntlig i bua mi men det er helt sikkert noen der ute som vil ha en sånn en. det er jeg sikker på! 97527116 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoPat Skrevet Juni 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 Hvilken forsterker er egentlig det her? Jeg har aldri sett eller hørt om en eldre 6 kanaler i den Power serien. Siter Mvh Chris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tufte & toyota Skrevet Juni 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 Hvilken forsterker er egentlig det her? Jeg har aldri sett eller hørt om en eldre 6 kanaler i den Power serien. den heter power 360.6, og er en råere utgave av punch 360.6(6x30w) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg