SveinungK Skrevet Juni 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 Jeg har en Subaru Legacy STV 1998 mod. Det er allerede fjernstyrt sentral lås i bilen. Men det er ett gammalt IR system som mangler selve "Trykkeren". Jeg har kjøpt meg "Speedy" fjernkontroll til sentral låsen. Jeg skal "Bare" erstatte det gammle releet med det nye.. Så skal alt fungere... Men... HVOR I POKKER ER DET ¤%¤%#" RELEET!?!?! He he.. Sorry.. Har demontert halve dasjbordet for å finne det releet. Subaru i Harstad sier at releet er til høyre under hanskerommet (Måtte demontere det) Det var ikke der... Mens instruksjuns papirene viser en pil rett over pedalene... Der er et utall releer... Er det noen som kan være så snill og "vise" "fortelle" meg hvor jeg finner det releet? Hvordan det ser ut? PLEASE!! :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SveinungK Skrevet Juni 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 Nei... Ingen som vet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg