Kallas Skrevet Juni 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 Har en på handa, som jeg kan få kjøpt, men er usikker på hvor mye denne er verdt, vet ikke så altfor mye om den, fikk bare sett den kjapt. Det så ut til at det stod ei ganske grei maxi sikring ivertfall, lignet veldig på denne: Den drev visstnok to eldre dsl 12". Så hvis det er noen som har noen formeninger, så er det bare å skrike ut:) Kan også få kjøpt en eldre Kicker Impulse 4-kanaler, så hvis noen har noen formeninger om den er det forsåvidt bare å skrike ut der og:) Siter Chuck Norris doesent sleep, he waits.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
neptyr Skrevet Juni 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 Om det er en mrv1507 , løp og kjøp sier jeg iallefall. Har en slik plassert i trunken, og jeg elsker den :) Har og en pdf til den, med manual og alt om det skulle være ønskelig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kallas Skrevet Juni 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 Ok, den lignet litt, men ble litt i tvil nå, satt å snokte litt på Ampguts, og fant to som ligna enda mere : MRV-1005 eller MRV-1505. MRV-1005 Er egentlig ganske sikker på at det er denne, er det noen som vet noe om den isåfall? Men hvis det er en sånn som du har, hvor mye tror du den vil ligge på i pris sånn ca? Siter Chuck Norris doesent sleep, he waits.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
neptyr Skrevet Juni 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 Hvis det er en mrv1507, så har jeg ingen ide. Ga 4k for min for ei stund sia. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kallas Skrevet Juni 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 Ok, han som selger den skal ha ca 2.5k for den, så hadde vært greit hvis noen har noe mere peil på den enn meg:) Gjelder forsåvidt 4-kanaleren og, er samme som denne: Men firekanaler da. Håper på at noen har noe info:):) Siter Chuck Norris doesent sleep, he waits.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg