Gå til innhold

Peugeot 605 sli 1990

Ranger emnet

Jokkalin

Anbefalte innlegg

Ja da hadde jeg tenkt å selge pysjån :D

1990 mod Peugeot 605 sli som runder 300 000km hvert øyblikk..

Bilen bruker litt olje men ikkeno mer enn det som kanskje kan forventes av en bil med den km. Ingen lekkasjer eller blårøyk når man kjører kun en liten røkdott ved oppstart :lol:

Fontrute er sprekkete og fæl etter et lite steinsprut fikk utvikle seg fritt i vinter :P

Takluka funker ikke i vipp opp funksjonen men åpner seg greit andre veien. (slitte wiere)

Bilen har el takluke, el speil, sentrallås, servo, el vindu foran, 2 nye piggfrie vinterdekk og 4 lettmetallfelger på sommerdekk.

Den skal inn til eu kontroll innen utgangen av oktober men tror ikke det blir store problemet. den var sist eu godkjent i september 2005 og eneste manglen da var drivknuter begge sider, noe som ble byttet da. I forkant av eu kontrollen byttet jeg alt av bremser inkl håndbrekksko og wiere.

Bilen er ellers veldig hel og pen utenom litt sprekkete lakk og steinsprut på panseret og det er minimalt med rust :D

Årsavgift er ikke betalt :oops:

Hva kan jeg forlange for den??? 12 000 kr er det en altfor gal pris?? :D

Slenger inne noen bilder og :D

DSC00349.jpg

DSC00292.jpg

DSC00294.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe kanskje jeg får prøve og legge ut en ordnetlig anonnse på finn el noe sånt, bør vel bytte frontrute og eu godkjenne den først og kanskje men da bør jeg vel ta en annen pris og..

Ingen som har en gammel motorsykkel eller lett mc for den sak skyld som kanskje kunne tenke seg en byttehandel da?

Får jeg ikke solgt denne må jeg vel selge bmw'n, har ikke råd til å ha begge:smilbmw

DSC00627.jpg

DSC00631.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider