Tsbusa Skrevet Juni 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 Tomtom er helt klart den beste, har ikke selv, men kollega av meg har den, han er meget fornøyd med den. (Han har sikkert kjørt Europa rundt nå 10 ganger..). Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-H Skrevet Juni 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 Kjører daglig storbil med GARMIN Nüvi 350. Veldig fornøyd! Noen andre som kjører storbil som kan anbefalle noen? Hører at det er noen som man kan legge inn sving-radius på, men har ikke fått med meg noen navn. Siter Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil... 2007 VW Golf GT x 1998 VW Golf GTI x 1989 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 brukte tomtom i usa, var bra den :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AfroAlien Skrevet Juni 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 jeg har en hp ipaq pda med innebygd gps, utrolig kjekt å kunne ta den med over alt, båt, andre biler, gå rundt i nye byer osv osv... jeg har tomtom på den, med fotobokser og det som skal til. genial sak... Siter Racing your civic is like the special olympics, even if you win, you are still retarded... Never underestemate stupidity. Renault 5 GT Turbo 86 *solgt* Suzuki GSXR 750 98 *borte* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg