Glacius Skrevet Juli 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2003 her er noen SYKE fine Eclipser "!!!! Siter " looking at things differently " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glacius Skrevet Juli 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2003 her er mere Siter " looking at things differently " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glacius Skrevet Juli 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2003 litt mere Siter " looking at things differently " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Juli 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2003 Denne stod på Gardermoen under "En dag på strippen" Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Juli 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2003 Et til: Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Juli 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2003 Sukk! Ikke gjør slikt. Jeg får bare enda mer lyst på! Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi quattro turbo Skrevet Juli 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2003 Jeg hadde en 2002 Shitsubishi Eclipse som leiebil når jeg var på ferie i Florida for et par uker siden.Gadd ikke åpne panseret å sjekke motoren for jeg var brennsikker på det var en 1,8 eller 1,6 liter på 90 hk eller noe slikt.Nest siste dagen kom jeg på å sjekke under huven og der ble jeg jammen dypt skuffet!!!!! På toppen sto det "2,4 litre 16v" Turtalls-sperra slo inn på 6250 omdr. så jeg var sikker på det var en sløv 1,8 liter eller.no Den motoren skuffa noe sinnsykt synes jeg,bilen ellers var kul for å være original.........Det var jo såklart en cab-utgave jeg hadde som leiebil :-) Bildet er forresten tatt på vei ut til Key West i Florida...... Siter `96 VW Golf TDI "90" og `06 Skoda Octavia L&K 1.9 TDI 4x4 stv konebil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
4g63 Skrevet Juli 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2003 Yup, det var nok GS modellen, som har en 2.4L 4cyl motor...140 hester, og tung bil, veeeldig treg. Selv GT modellen, med en 200HP V6 3.0L var ikke noe å rope hurra over. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi quattro turbo Skrevet Juli 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2003 Originally posted by 4g63 Yup, det var nok GS modellen, som har en 2.4L 4cyl motor...140 hester, og tung bil, veeeldig treg. Selv GT modellen, med en 200HP V6 3.0L var ikke noe å rope hurra over. Den hette GS den bilen jeg hadde ja......ble så vanvittig skuffet når jeg så det var 2,4 liter 16v!! Siter `96 VW Golf TDI "90" og `06 Skoda Octavia L&K 1.9 TDI 4x4 stv konebil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg