raz Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 Jeg har tenkt og solgt stempel,stempelringer og råde med kryssbolt til en kompis. Dette er fra en Golf GTI 16V motor. Men jeg vet ikke hvor mye dette koster nytt? å hvor mye jeg skal ha for dette? Siter Kjør hart kjør me stil gjør GTI bil...:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raz Skrevet Juni 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 BUMP:( er det ingen som vet pris på dette ca..må da være noen her!!! Siter Kjør hart kjør me stil gjør GTI bil...:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 først og fremst.. er det orginal deler? Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Juni 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 brukte stempelringer? hva er det godt får.. koster da ikke mange kronene nytt.. mye bedre med nytt er det og Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg