Kastel Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 Hvordan får jeg den av ?Kun den plastfangeren ??har gjort det før men husker ikke:P slipper jeg å røre listene over?? Det som er jeg skal ha av den leppa under å så er den festa med skruer innom fangeren "hjemmesnekring"' å jeg har ikke tålmodighet i dag "varmt" sjølv om det sikkert er en enkel sak men takker for hjelpa :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo740Turbo Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 foran ? 2 skruer på hver side inn i vangen - fra motorrommet.. Siter Toyota Cressida Volvo S60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kastel Skrevet Juni 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 japp fant det ut men luringen som har hatt bilen før har brukt sikaflex!!!hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg