vicky81 Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 Hei! Jeg har rettet, sparklet og lakkert hjulbuekanten bak på bilen min. Det var bare en liten del nederst. Etter å ha fjernet maskeringsteip har jeg fått en "kant", en brå overgang fra gammel lakk til ny.....og kanten er grå (grunning). Spørsmålet er om jeg bør rubbe eller bruke det fiiiiiineste pussepapir jeg får takk i for å jevne overgangen? Er 1200 det fineste? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Porsche911c2 Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 Prøv å våtslipe forsiktig med 2000 papir (går også med 1500 om du er veeeldig forsiktig). Bruk deretter rubbing for å få opp glansen igjen, og til slutt polering. Bør bli brukbart om du bruker litt tid på det. (Bla. Bilextra-kjeden selger veldig finkornet slipepapir.) Siter Porsche 911 Carrera 4 - Nybilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vicky81 Skrevet Juni 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 Ok, takk for tipset. Skal handle imorgen og prøve. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg