bj0rnar Skrevet Juni 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 Mener jeg har hørt om et program som "tegner" kasser til dine subber skal finnes et sted på nettet. Det jeg fikk høre var at mds.se hadde det, men jeg fikk ikke noe napp da jeg fisket på deres sider. Må spørre om noen her har/vet av noe(n) sider der man kan regne/tegne ut kassen til subbene sine. Det finnes mange forskjellige typer, dette jeg er på utkikk etter er der man kan ta ut spesifikke subber (f.eks Pioneers 3000W) og programmet har dens data. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboJens Skrevet Juni 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 winisd pro er vel det som har den mest komplette databasen, også er det gratis. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v740 Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 http://www.linearteam.dk/default.aspx?download=winisdpro Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg