Gå til innhold

Hvordan spiller Focal K3P

Ranger emnet

oledeg

Anbefalte innlegg

Takk. For meg er det det samme hvor lett det er og installere, Poenget er bare at det skal låte sinnsykt bra ut.

Noe jeg glemte og skrive er at det skal være en seperat forsterker på frontsettet. Hvis det er noen som har forslag så er dette utrolig fint.

Basserene som skal inn i bilen er wild beast. Har 2 men vurderer 2 stk til. Forsterkeren på disse er en Helix 1000.2 Vet ikke om dette er til hjelp.

Teamsjef For

Team Din-Bilstereo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spurte du Audun på Fort Knox hvor Mye han hadde dempet dørene.....;)

Nei har ikke spurt han om det nei, men jeg var og så på bilen da den nesten var ferdig. Det var på treffet i oslo (DB Drag finalen 2005) Du kunne se at de ikke hadde spart på dempermattene.

Hvor mye har han dempet fordørene ?

Det er ialle fall en ting som er sikkert, og det er at i den lille bilen er det MYE lyd:) I was blown away. Etter en liten stund i den bilen hadde jeg dotter i øra resten av dagen. m'm Sinnsykt

Teamsjef For

Team Din-Bilstereo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du tenker på den grønne.Låter helt utrolig.Før jeg kjøpte 2 sett med disse

http://iceaudio.no/images_tester/10819-Focal_Polykevlar_165K-autohifi-5-.jpg til golfen,fikk jeg en demo i en Celica T23 med K3P.Da var valget gjort.

De spilte helt utrolig.Med en akustisk lyd felle av dempematrielle får du ett sett med god lyd etter min mening.Skal sjøl nå dempe dørene mer for å

utnytte 165K mer.Bytter ikke disse før spiller og demping er iorden.For meg så er grunnarbeidet bak lyden som gjelder.Men att Focal K3P er ett godt valg er det ikke noe tvil om.Lykke til med valget.......................m'm m'm m'm

Focal Beryllium - Audison Vrx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du tenker på den grønne.Låter helt utrolig.Før jeg kjøpte 2 sett med disse

http://iceaudio.no/images_tester/10819-Focal_Polykevlar_165K-autohifi-5-.jpg til golfen,fikk jeg en demo i en Celica T23 med K3P.Da var valget gjort.

De spilte helt utrolig.Med en akustisk lyd felle av dempematrielle får du ett sett med god lyd etter min mening.Skal sjøl nå dempe dørene mer for å

utnytte 165K mer.Bytter ikke disse før spiller og demping er iorden.For meg så er grunnarbeidet bak lyden som gjelder.Men att Focal K3P er ett godt valg er det ikke noe tvil om.Lykke til med valget.......................m'm m'm m'm

ja det var den grønne fine bilen jeg tengte på. Ønsker meg den bilen jeg. hehe, den hadde vert noe og råne rundt med. :)

Nei focal settet er sykt, det er det ikke noe tvil om. Jeg tengte jeg skulle prøve og få noen lyd demoer med dette settet og noen andre typer, håper det blir ett lettere valg da.

Hvis det er noen som har Focal k3p settet i en bil ikke så langt unna Eidsvoll hadde jeg vert veldig taknemlig hvis jeg kunne fått en lyd demo... :):):)

Bare og sende en PM

Teamsjef For

Team Din-Bilstereo

Lenke til kommentar
Del på andre sider