candyman Skrevet Juli 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2003 Er det bare PCen min og den fantastiske isdn linja mi som suger, eller er det noe på gang her inne?? Får ikke opp ting når jeg søker, prøver å komme inn på tråder ol. Smiliesene funker heller ikke :( Siter Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM) 250 4-takt er på vei :D En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D xHusqvarna WRE125 xKX125 1993mod xYamaha QT:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Juli 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2003 Originally posted by candyman Er det bare PCen min og den fantastiske isdn linja mi som suger, eller er det noe på gang her inne?? Får ikke opp ting når jeg søker, prøver å komme inn på tråder ol. Smiliesene funker heller ikke :( Avogtil kubber forumet og... Enten er det oppdateringer på gang, eller så er det noe bogus her... Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
candyman Skrevet Juli 4, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2003 Originally posted by bjirn Avogtil kubber forumet og... Enten er det oppdateringer på gang, eller så er det noe bogus her... Åja, ikke værre en det nei, det bare kubber også hacker noen seg inn på main fraimen og hyper giga-biter hele dritten så RAMen går faen i voll!? :D Må bare late som om jeg kan litt PC jeg å :) Men jeg skjønner hva du mener. Siter Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM) 250 4-takt er på vei :D En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D xHusqvarna WRE125 xKX125 1993mod xYamaha QT:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Juli 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2003 Originally posted by candyman Åja, ikke værre en det nei, det bare kubber også hacker noen seg inn på main fraimen og hyper giga-biter hele dritten så RAMen går faen i voll!? :D Må bare late som om jeg kan litt PC jeg å :) Men jeg skjønner hva du mener. Vet ikke hvor du fikk disse ordene fra, men tror RAM'en overlever :) Og tror ikke noen giga-biter noen som helst heller :) Ser ut som at alt gikk bra, uten noen bit-skader :) Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Juli 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2003 Se etter bitemerker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg