svensven Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 Prosjekt/delebil selges da motivasjonen er litt laber for tiden... Bilen: Golf GTI 16V 86mod. noe demontert, men er rullende og starter. -93 mod gti girkasse med sinter/racing clutch -ny emblemfri grill -nye klare hovedlamper -crystal clear baklamper -90 fangere m.spredere -hvite/klare blinklys rundt hele -ett eller annet effekt anlegg -skal etter forrige eier være polert innsug og større dyser -supersport gewinde -16" OZ F1 felger med brukbare dekk km tror jeg er rundt 220.000 rust her og der... Bud ønskes, gjerne på pm evt. 926 04 985 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gundersenautoparts Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 Kan du ikke være så vennlig å sende meg noen flere detaljer, bilder og prisantydning på mail. georg@gundersenautoparts.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svensven Skrevet Juni 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 Kan du ikke være så vennlig å sende meg noen flere detaljer, bilder og prisantydning på mail.georg@gundersenautoparts.com eneste jeg har av bilder ligger her http://www.vwaudi-club.no/?s=CarProfile&CarID=4563 prisantydning vet jeg ikke helt, men gi ett seriøst bud så vurderer jeg det... mye bra deler... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gundersenautoparts Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 Er det denne som stod på Autodb i lange tider? Hvor står bilen hen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svensven Skrevet Juni 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 Er det denne som stod på Autodb i lange tider?Hvor står bilen hen? nei, tror ikke det. Bilen står i Drammens området. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svensven Skrevet Juni 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 bump... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gundersenautoparts Skrevet Juni 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 Hva slags prisleie hadde du forestilt deg? Gidder ikke vurdere noe som jeg ikke vet prisen på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zombiedick Skrevet Juni 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 Lyst å selge deler av den kanskje? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svensven Skrevet Juni 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 selger nok desverre ikke deler, i hvortfall ikke pr. dags dato... kanskje begynne på rundt 10 000, med tanke på understell, felger, lamper, motor osv så kan den kanskje være verdt det...!? enige er det sikkert mulig å bli! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg