flendis Skrevet August 5, 2006 Rapporter Share Skrevet August 5, 2006 Kom nylig hjem fra jobb, så nå er det bare å vente til jeg drar :D Blir vel en stk trøtt meg der oppe, men det får så være ;p Siter Volvo for life Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thjoms Skrevet August 5, 2006 Rapporter Share Skrevet August 5, 2006 fy faan treffet var bra:) tok 347 bilder:P Siter - Volvo 745Tic 87mod -=B230FK, M90, 16T=- x Volvo 240gl 87mod x Volvo 245gl 85mod x Volvo 240gl 83mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lermax Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 Jeg fikk tatt noen hundre bilder jeg også, de kommer på Bildilla Magasin i løpet av de nærmeste dagene. Jeg måtte desverre dra tidlig, så jeg fikk ikke med meg de som kom sent, men sånn er det når man har ting man bare må gjøre. Siter Toyota Sportsbil Club Norge www.tscn.no Klubben for deg med Toyota og Lexus! Biler: Mange Toyotaer, Lexus LS400 og BMW 320i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 Ingen flere som har bilder da?? :) Var opptatt med bedømming så j fikk ikke tid til å se så mye rundt der... :( Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjetilsv Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 Jeg sitter og redigere bilder nå :) ble vel tatt bra over 100 bilder! Siter Mercedes-Benz 190e 2 liter 92mod http://www.ventlitt.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjetilsv Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 http://www.bilforumet.no/topic/122817-bilder-gatebilfestival-surnadal-5-august/?do=findComment&comment=1346512 Der har jeg laga en bilde tråd fra treffet! Siter Mercedes-Benz 190e 2 liter 92mod http://www.ventlitt.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lermax Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 Da er de første bildene lagt ut på Bildilla Magasin, men mye mer kommer!!!hellothere Siter Toyota Sportsbil Club Norge www.tscn.no Klubben for deg med Toyota og Lexus! Biler: Mange Toyotaer, Lexus LS400 og BMW 320i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thjoms Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 Ingen flere som har bilder da?? :) Var opptatt med bedømming så j fikk ikke tid til å se så mye rundt der... :( jeg har 340 bilder:) driver å redigerer dem Siter - Volvo 745Tic 87mod -=B230FK, M90, 16T=- x Volvo 240gl 87mod x Volvo 245gl 85mod x Volvo 240gl 83mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thjoms Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 Da er de første bildene lagt ut på Bildilla Magasin, men mye mer kommer!!!hellothere så dere kjørte forbi da vi sto bortom sentrum.. dere så iallefall imot dit vi sto,hehe Siter - Volvo 745Tic 87mod -=B230FK, M90, 16T=- x Volvo 240gl 87mod x Volvo 245gl 85mod x Volvo 240gl 83mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lermax Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 så dere kjørte forbi da vi sto bortom sentrum.. dere så iallefall imot dit vi sto,hehe Ja jeg så deg så vitt ja:hello: Men jeg hadde det alt for travelt, han som var med, skulle hjem og strigle Cadillac til bryllupskjøring desverre:): Så flere biler på tur til treffet da vi kjørte hjem også.. Men sånn er det når man bare har begrenset tid desverre..... Vi skal prøve og få til Bildilla End OF Summer i september på Melhus da!! Skal bli noe i samme dur som Spring Meeten som vi hadde sist. Da må dere komme!!!:hello: Og ja det blir like gratis som sist også da:thumb Siter Toyota Sportsbil Club Norge www.tscn.no Klubben for deg med Toyota og Lexus! Biler: Mange Toyotaer, Lexus LS400 og BMW 320i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thjoms Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 Ja jeg så deg så vitt ja:hello: Men jeg hadde det alt for travelt, han som var med, skulle hjem og strigle Cadillac til bryllupskjøring desverre:): Så flere biler på tur til treffet da vi kjørte hjem også.. Men sånn er det når man bare har begrenset tid desverre..... Vi skal prøve og få til Bildilla End OF Summer i september på Melhus da!! Skal bli noe i samme dur som Spring Meeten som vi hadde sist. Da må dere komme!!!:hello: Og ja det blir like gratis som sist også da:thumb ok,hehe.. i'll be there:) Siter - Volvo 745Tic 87mod -=B230FK, M90, 16T=- x Volvo 240gl 87mod x Volvo 245gl 85mod x Volvo 240gl 83mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lermax Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 Jeg fikk tatt noen hundre bilder jeg også, de kommer på Bildilla Magasin Da er det meste av bildene lagt ut. Mangler bare med stoff rundt treffets 2 råeste biler. Jeg klarer nesten ikke og bestemme meg om hvilken som er råest av de en gang!!:respect Hadde nok valgt Amcaren, men BMWen var hærlig den også da!!:thumb Siter Toyota Sportsbil Club Norge www.tscn.no Klubben for deg med Toyota og Lexus! Biler: Mange Toyotaer, Lexus LS400 og BMW 320i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thjoms Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 noen som fikk med seg hvem som vant? Siter - Volvo 745Tic 87mod -=B230FK, M90, 16T=- x Volvo 240gl 87mod x Volvo 245gl 85mod x Volvo 240gl 83mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjetilsv Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 lermax, ser du fikk med noen bilder av merca mi :D ok om en bruker de selv og? Siter Mercedes-Benz 190e 2 liter 92mod http://www.ventlitt.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Protrek Skrevet August 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 Vinnerene er : Beste Presisjon : Kristian Stinus (svart volvo 144) Best in Show : Bjørnar Høstmark (Blå BMW 325 turbo, Stråcowboyhatt og Sigar) Beste Orginal bil : Pål Gunnar Haugen (rød BMW e30 318) Long Distance : Lars Engen (Hokksund) Beste Stereo : Kenneth Bakken (volvo 740 sølv) Peoples Choice : Helge Ivar Holten (Batmobil) Beste Shine : Erik "FIDO" Westgård (Seat) Beste Ombygde bil : Volvo Amazoooooooooon (gull farget og kjetting ratt) Laveste Bil : Ronny Håbet (moldestuket Crysler 300) Største felger : Ronny Håbet (Moldestuket Crysler 300) Beste Interiør : Automote (BMW Cab Extreme) Beste Dekor : Automote (BMW Cab Extreme) Dagens Peneste bil : Automote (BMW cab Extreme) I tillegg kom det mange premier på dBdrag og EMMA konkuransene men de har jeg ikke oversikt over. Tru d va sånn.......... Siter Pr. Ansvarlig Nordmøre Gatebilklubb http://www.nordmoregatebilklubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg