Gå til innhold

'93 Volvo 850 GLE vurderes solgt

Ranger emnet

weltzin

Anbefalte innlegg

Volvo'n e til salgs til fordel for noke billigare.

- el. vindu (alle 4) og speil

- takluke

- original Volvo kasett\Radio

- Evnt. med Clarion cd\radio, 12' sub, Alpine forsterkar, MBquart frontsett

- km. ca 139000

- fullt servicehefte

- sommer og vinterhjul på stålfelg...

Bud, bytte eller ca 119000,-

PM eller mail , telefon 91736632 thorbjorn@pedersen.no

For fleire bilder sjå

http://home.no.net/weltzin/Volvo%20850%20main.htm

01 BMW 320 Ci

-x 93 Volvo 850 GLE

-x 89 Sierra iS

-x 87 Audi 80 1.8e

-x 83 Sierra 2.0L R.I.P.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by le0n

130.000 kr? Den er vell litt drug?

Får jo de for under 100.000 kr nå for tiden!!!!

Hva er så spess med denne da?

2.5 l. motor med rekkefem eller?

Kanskje prisen e litt drøy.. men egentlig så har eg jo lyst å ha bilen så.. :rolleyes:

2.4\2.5, blir aldri heilt vetug på ka det egentlig e, men ja det e ein sånn rekkefemmer ja.. Ein av grunnane te at eg kjøpte den, det e jo så fin lyd..

Bilen har forresten 2 eigerar før meg, og er rimelig fint holdt. Det som e å utsetta på den e at noken har røykt i førarsetet, så der e det eit lite hol etter sigarettglo.. irriterande ja..

Når den stod til salgs på butikk, rygga ein kunde på den, så den er litt små bulkete i høgre bakdør, men du må sjå godt etter for å finna det, eller veta om dei.

01 BMW 320 Ci

-x 93 Volvo 850 GLE

-x 89 Sierra iS

-x 87 Audi 80 1.8e

-x 83 Sierra 2.0L R.I.P.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Motoren er ein 10v og det er vel ca 144hk det ska ver.

Eg har ikkje hørt noke om bytte av simring, iallefall ikkje mens eg har hatt den, har hatt den siden 117000km i november 2002 til nå.

ABS ja, Airbag nei

01 BMW 320 Ci

-x 93 Volvo 850 GLE

-x 89 Sierra iS

-x 87 Audi 80 1.8e

-x 83 Sierra 2.0L R.I.P.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du skal liste deg enda lenger ned mot 100.000 kr før den bilen din blir solgt, du vet prisene har synket masse siste året... Har sett 850'er nedi 80.000 kr nå faktisk!!

Anyway, dette her 2.5 l opplegget du ikke skjønte, vil si at motoren din har 2 og en halv liter motorvolum...

Lyden ja, jævla fin lyd i rekkefem!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det e 4 bolt

leOn: Anyway, dette her 2.5 l opplegget du ikke skjønte, vil si at motoren din har 2 og en halv liter motorvolum...

eh.. ja.. det va ikkje akkurat det som var problemet, eg va usikker på om dei operere med 2.4 eller 2.5

Og ja, prisane har sunke betraktelig det sista året, men men 80000 har eg ikkje sett endog, men dei ligge eindel rundt hundre.

Og min e jo kjørt lite, fint holdt, fullt servicehefte og som dei seie i bilsjappene for tio, har den rette fargen.. sølvgrå e visst populert..

01 BMW 320 Ci

-x 93 Volvo 850 GLE

-x 89 Sierra iS

-x 87 Audi 80 1.8e

-x 83 Sierra 2.0L R.I.P.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...