meino Skrevet Juni 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 siden jeg ikke har den haynes boka.. så har jeg hvertfall bilforumet:) Jeg har en sierra 2.0is å jeg skal ta oljeskift på den! hvordan olje burde jeg bruke? mineral, del. syntet eller full syntet? å hvor mye olje skal jeg fylle?? å olje filteret hvordan festes det? det er ingen gjenger på det.. Siter Tar deg ikke på motor men tar deg på galskapen! *Audi A4 TdiQ* *King Cab 2.2 badass*solgt* *Sierra 2.0 IS *søppel* *arctic cat zl 500 *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Excaliburz Skrevet Juni 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 Det er nok gjenger på både blokka og filteret ditt jo, hvordan ellers hadde du skulle festet det? :p Men går på 4 liter akkurat, og bruk 10-40 delsyntetisk, evt noe tykkere, spørs på hvor langt motoren har gått. Kan også linke deg til forumet for Ford: www.fastford.no Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
meino Skrevet Juni 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 motorn er gått 220000.. Siter Tar deg ikke på motor men tar deg på galskapen! *Audi A4 TdiQ* *King Cab 2.2 badass*solgt* *Sierra 2.0 IS *søppel* *arctic cat zl 500 *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg