Tommelom Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Jeg har kjøpt sentrallås. Type universal. den består av disse delene: Har en 90 mod Sierra som den skal inn i. Noen som har satt inn en sånn og kan hjelpe meg litt. Skjønner ikke helt dette. Hvordan får jeg det til å funke? Rett og slett... Koblinga med strøm går bra, men det er fra sentrallåsmotoren til låsen jeg grubler på. Hvordan skal man gjøre dette? Døra: Selve låsen inni døra: http://i53.photobucket.com/albums/g70/Sortodden/003.jpg Takker for alle svar! Siter 1990 Ford Sierra 2.0 DOHC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommelom Skrevet Juni 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 Takk! :) den tråden var fin! Har fundert på hvordan jeg skal feste motoren og.. nå vet jeg det! :) Siter 1990 Ford Sierra 2.0 DOHC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ali I Hagen Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 For å si det mildt; det er j**** viktig at låsepinnestagen og stagen fra motoren er så parallelle så mulig. Hvis ikke vil du slite med å låse 100 %. Bare noe jeg har erfart. Siter hva i f*** har pris med kvalitet å gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommelom Skrevet Juni 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 okey... det kommer til å bli vanskelig... off.. Siter 1990 Ford Sierra 2.0 DOHC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg