ibanez Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Selger nå 240`n, pga militærtjeneste i juli. http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1131182 Ta kontakt om du har spørsmål Felgene som er avbildet står ikke på bilen idag, men de kan følge med for tillegg i pris. (Ikke dekk på de) Kan sees og prøves i Trondheim. Kan ta innbytte i annet moro, ikke bil\mc Kom med forslag Går billigere v. hurtig avgjørelse - Daniel Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Juni 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Up we go Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Juni 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Ingen som er interesserte? Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Juni 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 For 1500 ekstra får du med en delebil, med def. clutch og mye rust også. 84 mod 244DL. Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vorlex 480 Skrevet Juni 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 Hei! Jeg er ute etter en bra bil til under 10k i Trondheimsområdet.. Jeg er interessert.. men er skeptisk til at den ikke er EU-godkjent.. Jeg er usikker på hvor mye det vil koste meg å få den i stand.. og at det faktisk "bare" er det du sier som må gjøres ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Juni 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 Hvis du er seriøst interessert, så kan jeg kjøre en kontroll på den, for å få mangellappen, så du er sikker. Skruhjelpa mi som har sagt fra om hva jeg må gjøre, (tidligere eu-godkjenner) Girstanga er litt laus om du skjønner, den kan røres som om den står i fri i alle gir. Jeg skal få sjekket opp nøyaktig hva som skal gjøres før jeg selger den, men han mente det var en gummiforing som måtte skiftes. Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vorlex 480 Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 Hmmm.. sitter og tenker mye på dette nå.. Saken er at jeg trenger bilen i løpet av omtrent 10 dager :) Så jeg tenker det er vel bare på nippet at det er mulig å få reparert og godkjent bilen på den tiden..! (?) Har ikke så mye greie på mekking, er jo bare en liten bygutt :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Juni 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 Veel, det er jo godt mulig selvfølgelig, men hvis du ikke har mye greie er det kanskje ikke å anbefale og kjøpe min, for å være helt ærlig. :) Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Juni 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 Denne selges nå i deler, skiltene blir levert innen kort tid. Får jeg tilbake halve årsavgifta hvis jeg levererer de med begjær? Tråd til ny salgsannonse: http://bilforumet.net/showthread.php?t=124434 Denne kan nå stenges Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg