andrej1 Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Er det noen som kan skanne inn instruksjonsboken eller ta bilder av den? Jeg har mistet denne og da blir det ikke lett å bygge denne bilen. Det er en 1:24 plastikk bil fra Revell. BMW 635i tror jeg.. Siter quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EverY1 Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Er det noen som kan skanne inn instruksjonsboken eller ta bilder av den? Jeg har mistet denne og da blir det ikke lett å bygge denne bilen. Det er en 1:24 plastikk bil fra Revell. BMW 635i tror jeg.. Du finner den kanskje HER. Har sett de legger ut tegninger også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrej1 Skrevet Juni 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Takker, men det de hadde nok ikke den modellbilen der.. Veit det er flere på dette forumet som har kjøpt seg dette settet, men veit ikke hvem. Hadde vært koselig om de haded orket og tatt bilder av instruksjonsboken, da skal jeg slenge ut en prosjekttråd :) Siter quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amzoch Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Bare se litt lenger ned på hobbyforumet: bmw 635 csi gr a modding til gatebil beemerworld som har den Siter Den jeg har nu:2009 Mazda 6 sport 2,2dBiler som jeg har hatt:, 98 mod, Bmw 520i 24v94/95, Mazda 626 16v82 mod, Vw PassatWithout evil, there would be no good Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrej1 Skrevet Juni 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Det hjelper meg lite når han har ett racing sett fra Tamiya og jeg har gatebil fra Revell.. Siter quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EverY1 Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Bare se litt lenger ned på hobbyforumet: bmw 635 csi gr a modding til gatebil beemerworld som har den Om det er den så finner du tegninger HER Noe det ikke er, for detta var Tamiya sin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EverY1 Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 prøv å kontakt de her: http://www.revell.de/en/company/contact/index.html?&L=1 Kanskje de kan skaffe deg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrej1 Skrevet Juni 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Takker for all hjelpen :) Skal prøve revell greia. Siter quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 skal gå ann å skaffe ei pdf fil Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 har du litt peil på bil så går det fint å bygge uten også Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EverY1 Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 har du litt peil på bil så går det fint å bygge uten også Stjerne grisen jeg bygger nå, tviler jeg på at hadde vært vansklig uten tegninger, noen decaler jeg kanskje måtte tenkt litt på, ellers ganske rett frem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrej1 Skrevet Juni 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 skal prøve :) Blir vel ut å kjøpe lakk imorra. Hva er viktig å huske på for å få lakken så realistisk som mulig? Siter quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 bruk samme metoder som om du har ville lakkert din egen bil...og bruk både grunning og klarlakk i tilegg... ++legg mange tynne strøk Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrej1 Skrevet Juni 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 Da har jeg begynt på bilen. Den blir mørkeblå med svart interiør og nye felger. Men herregud, motoren er jo helt UMULIG å bygge uten instruksjonsbok. Jeg ahr sittet utrolig lenge nå og pusla og sett hvordan den skal bygges, og har kommet fram til plasseringen av 5 deler av minst 140 tusen. Siter quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fluid Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 Hehe, hørtes jo trivelig ut. Har to sett selv, og bygd det ene, så jeg kan sikkert sende deg instruksjonene hvis du trenger. Send meg adressa på pm. Siter '99 BMW 520iat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg