Tjab Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Skal hugge/selge kvitte meg med en Passat G60. Årsavgift er betalt osv. Men er lei av bilen så om noen har lyst på noe/hele bilen så er det bare å skrike ut. Mail : hfredriksen(Æ)hotmail.com Mob/SMS : 93610639 Mvh: Helge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfsyncro Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Bilder og pris? Siter 00`Audi A4 73`AMC Hornet Hatchback 91`Audi 100 2,3 Quattro 86`Golf 2 Syncro 88`Golf 2, 91`Golf 2 Pasadena Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tjab Skrevet Juni 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Tenkte jeg skulle bikke 15 lapper for komplett bil. Årsavgift betalt osv. Bilen brukes daglig forøvrig. Bilder? vel det er en helt ordinær Grå Passat G60 STV Syncro.... Ikke noe mods what so ever. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-H Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Hvor mye for skiver, calippere og nav forran ? Siter Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil... 2007 VW Golf GT x 1998 VW Golf GTI x 1989 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tjab Skrevet Juni 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Ness. Ikke så mye jeg skal ha for det egentlig. Som sagt. Skal bekke 15 lapper for komplett bil. Tenker Motor og Ledningsnett går for 7 lapper Girkasse For 3 Vrakpant er 1,5 Da er det bremser, bakstilling, forstilling, intereør og div karosseri deler igjen. Du får komme med ett bud. Regner med at lite som går før jeg har salg på motoren i boks uansett pr. akkurat nå. Men bud på what ever vurderes selvfølgelig seriøst! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 den har jeg sett!:) Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tjab Skrevet Juni 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Se der ja. Du kan jo invistere i G60 motor bremser osv =) Din bil har jeg dog ikke sett? Og er du ikke medlem i VACN? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 nope!:) har ikke bilen i krsund!:P hehe men tror du får 7000 får motorn? jeg fikk tilbud om en g60turbo motor.. med intercooler og alt.. 200hk.. for 7000 den og:) Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tjab Skrevet Juni 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Mja. Vi får nå se. 7000 for komplett motor med ledningsnett osv er da ikke så ille. Dog er jeg åpen for bud. 7000 for komplett Turbo motor hørtes bra ut det. Hvorfor kjøpte du ikke? Men dette blir litt OT iforhold til hva tråden egentlig handler om. Salg..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Har du CO-Pot å selge ? Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Mja. Vi får nå se. 7000 for komplett motor med ledningsnett osv er da ikke så ille. Dog er jeg åpen for bud. 7000 for komplett Turbo motor hørtes bra ut det. Hvorfor kjøpte du ikke? Men dette blir litt OT iforhold til hva tråden egentlig handler om. Salg..... hadde ikke peng:P Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 1500 for karosseriet.. da følger bremser, bakstilling, forstilling, intereør og div karosseri deler med? Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tjab Skrevet Juni 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 1500 for karosseriet.. da følger bremser, bakstilling, forstilling, intereør og div karosseri deler med? Nei. Det er hva jeg får hos huggeren.... Kan ikke forstå hva noen skal med ett så ordinært karosseri uansett..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 hva skal du ha for forstilling og bakstilling da? Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 har du speedo boksen? Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg