pololars Skrevet Juli 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2003 Jepp, topic sier vel det meste. Hvem selger Wiechers (stab stag og bur) i Norge ? Offisiell side -> http://www.wiechers-sport.de/ Siter Eat Sleep Volkswagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Juli 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2003 Vet ikke om noen i Norge.. men bl.a DTS selger i tyskland.. de sender jo også.. hvis du har god tid ;) Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pololars Skrevet Juli 2, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2003 Blir sikkert fin frakt og da. Med en container full av stålrør. :D Siter Eat Sleep Volkswagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Juli 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2003 Originally posted by pololars Blir sikkert fin frakt og da. Med en container full av stålrør. :D Veier jo ikke så mye da.. hvis du skal ha alu, riktignok. DTS regner jo ut hva det koster å sende også, mener jeg å huske.. hvis du bruker handlekurven på hjemmesiden der eller.no Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPolo Skrevet Juli 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2003 Ast performance her i bergen selger wiechers... Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kay arne Skrevet Juli 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2003 jeg kjøpte mitt Wiechers stab stag på NBS (norskbildelsenter), det er to år siden jeg kjøpte det så jeg vet ikke om dem selger det enda jeg.. Siter TEAM BILRADIOHUSET www.splnorway.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPolo Skrevet Juli 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2003 Btw tror de skulle ha 9k for et høyglanspolert bur, likt det som piercing har i bilen sin... Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg