ZyreX Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 Ja, som topic sier, så har plutselig trinn 1 og 2 på vifta blitt bortevekk.. Meget irriterende.. Siden jeg skifta vifte og viftemotor for 1 år siden, og alt funka supert etter det, så går jeg ut ifra at det ikke er motoren.. Men okai, det jeg tror det er da, er motstandene til trinn 1 og 2, siden trinn 3 funker fint.. Har prøvd å skifte bryteren, men det hjalp ikke.. Så, hvor sitter motstandene og hvordan skifter jeg de? Var på skroten her om dagen, og kikka på varmeapparatet.. Prøvde å følge ledningene ifra bryteren, og så at alle gikk sammen, og så forsvant dem inn i selve apparatet.. >_< .. så.. hvordan går jeg fram? Siter - Volvo V70 '05 2.0T - Volvo 240 '83 B23A/M46 x Nissan Sunny 1.6 SLX x Suzuki RMX '04 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Ja, som topic sier, så har plutselig trinn 1 og 2 på vifta blitt bortevekk.. Meget irriterende.. Siden jeg skifta vifte og viftemotor for 1 år siden, og alt funka supert etter det, så går jeg ut ifra at det ikke er motoren.. Men okai, det jeg tror det er da, er motstandene til trinn 1 og 2, siden trinn 3 funker fint.. Har prøvd å skifte bryteren, men det hjalp ikke.. Så, hvor sitter motstandene og hvordan skifter jeg de? Var på skroten her om dagen, og kikka på varmeapparatet.. Prøvde å følge ledningene ifra bryteren, og så at alle gikk sammen, og så forsvant dem inn i selve apparatet.. >_< .. så.. hvordan går jeg fram? demonterer apparatet for å se hvor du havner.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hhenr Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 på en primera sitter motstanden inni selve viftehuset. Siter http://Http://www.hhenr.com/ 2000 Primera 1.8 gubbebil...ikke noe å skrive om.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goop Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Få deg ett koblingskjema fra volvo.. Da er det der gjort på minutter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg