bluesmoke Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 er det noen som har det dekslet som er over tank lokket på kadett c sedan jeg har to kadetter en 1.2 77mod og en 1.6s 78 mod å mangler det dekslet på begge er det noen snille sjeler her mail meg gjerne på agderracer@hotmail.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bluesmoke Skrevet Juni 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 er det noen som har noen tips ang bakaksel/driv verk hva bruker man når man bruker cosworth motor osv er åpen for tips å forslag da jeg har to kadett cer har tenkt å begynne å bygge på den ene som er en 1.6s å tenker å enten gå for calibra eller cosworth så jeg er åpen for tips og forslag mvh glen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC_76 Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 da skaffer du deg 1031 volvo 240 aksel med diffsperre.. Og gå for coswort!! :) enkleste det.. Siter Opel Kadett C :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 husk at innsug tar i bremsekraft forsterker ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC_76 Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 på cosworth? Kjører de med uorg innsug da eller flytter de forsterkern? :) Siter Opel Kadett C :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 kjører med bremsevogge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bluesmoke Skrevet Juni 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 kjører med bremsevogge. passer det på bredda 1031 bakaksel man må vel kanskje korte inn eller hva?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bluesmoke Skrevet Juni 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 hvor mye koster en 1031 bakaksel til volvo 240 å passer den på bredda man må ikke korte den inn eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg